Verzenden & Retourneren

LEVERINGSVOORWAARDEN

  • DH17 biedt u de mogelijkheid alle producten per fles te bestellen
  • Na ontvangst van uw bestelling en betaling zullen wij deze binnen 2-4 werkdagen verzenden. Mocht de levertijd meer dan 4 dagen bedragen zullen wij contact met u opnemen per email.
  • Verzendkosten per bestelling bedragen € 7,95 (binnen Nederland)
  • DH17 is verantwoordelijk voor uw bestelling tot aan het moment dat er getekend is voor ontvangst van de bestelling. Hierna wordt het risico automatisch overgedragen aan de afnemer.
  • Ontvangt u een pakket van ons niet in goede orde (breuk,beschadigingen e.d.) neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op met hierin de aard van de klacht begeleid door foto's van het beschadigd artikel/pakket! Wij zullen binnen 24 uur een passende oplossing voor beide partijen aandragen.

Pakketten worden, mits alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn, binnen 1-4 werkdagen verzonden. Dit na ontvangst van uw betaling. Al onze pakketten worden aangetekend en verzekerd verzonden in speciaal voor flessenpost ontworpen verpakkingen met pakketdienst DPD. Na het aanmelden van uw pakket bij DPD ontvangt u van hen een email met een tracking-nummer, via deze weg kunt u op de hoogte blijven van levering van uw pakket (tijd & datum)

RETOURVOORWAARDEN

  • Retourneren van artikelen is alleen mogelijk indien de fles(sen) ongeopend is (zijn)
  • U dient de retour te sturen artikelen op te geven via email, met opgaaf van reden(en) van retourzenden.
  • Zodra wij Uw email ontvangen hebben, ontvangt u van ons binnen 2 werkdagen een bevestigings email met retourbon.
  • Deze retourbon dient U op de doos te plakken en deze doos naar ons toe te zenden. De kosten voor retourzenden van uw zending komen voor uw eigen rekening
  • Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retourzending ontvangt u van ons het geld van uw retourzending op uw bank- of girorekening.

Voor vragen over de retourprocedure mag u altijd contact met ons opnemen!

KLACHTEN

  • Indien u een klacht heeft over de levering, de afhandeling van uw bestelling of een bepaald product maakt u ons dit dan a.u.b kenbaar via email
  • DH17 zal elke binnengekomen klacht binnen 2 werkdagen beantwoorden via email en er alles aan doen deze klacht naar tevredenheid op te lossen!