Ga naar de inhoud

Verzenden & Retourneren

LEVERINGSVOORWAARDEN

  • DH17 biedt u de mogelijkheid alle dranken per fles te bestellen, m.u.v. bepaalde wijnen welke alleen per doos van 6 flessen gaan. Dit wordt duidelijk aangegeven in de omschrijving & titel van het desbetreffende product!
  • Na ontvangst van uw bestelling en betaling zullen wij deze binnen 2-4 werkdagen verzenden. Mocht de levertijd meer dan 4 dagen bedragen zullen wij contact met u opnemen per email.
  • Verzendkosten per bestelling bedragen € 9,95 (binnen Nederland)
  • Bij het aanbieden van je bestelling zal de bezorger vragen om een legitimatiebewijs. Als de bestelling niet geleverd kan worden omdat niet vastgesteld kon worden dat aan het leeftijdsvereiste is voldaan, zullen de retourkosten t.w.v. € 9,95 bij de klant in rekening worden gebracht
  • DH17 is verantwoordelijk voor uw bestelling tot aan het moment dat er getekend is voor ontvangst van de bestelling. Hierna wordt het risico automatisch overgedragen aan de afnemer.
  • Ontvangt u een pakket van ons niet in goede orde (breuk, beschadigingen e.d.) neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op met hierin de aard van de klacht begeleid door foto’s van het beschadigd artikel/pakket! Wij zullen binnen 24 uur een passende oplossing voor beide partijen aandragen.
  • Bij levering van wijnen kan het zijn dat de vermelde jaargang op is, en sturen wij een nieuwe jaargang op. Deze kunnen niet worden geretourneerd.

 

Pakketten worden, mits alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn, binnen 1-4 werkdagen verzonden, na ontvangst van uw betaling. Wij verzenden onze pakketten altijd aangetekend, via vervoerder DPD. Wij verzenden van dinsdag t/m vrijdag, de volgende dag wordt het pakket bij u afgeleverd. DPD levert niet aan postbussen en levert niet op zondag.

Al onze pakketten worden aangetekend en verzekerd verzonden in speciaal voor flessenpost ontworpen verpakkingen met pakketdienst DPD. Na het aanmelden van uw pakket bij DPD ontvangt u van hen een email met een tracking-nummer, via deze weg kunt u op de hoogte blijven van levering van uw pakket (tijd & datum)

RETOURVOORWAARDEN

  • Retourneren van artikelen is alleen mogelijk indien de fles(sen) en/of verpakking van de fles ongeopend is (zijn)
  • U dient de retour te sturen artikelen op te geven via email, met opgaaf van reden(en) van retourzenden.
  • Zodra wij uw email ontvangen hebben, ontvangt u van ons binnen 1 werkdagen een bevestigings email
  • De kosten voor retourzenden van uw zending komen voor uw eigen rekening, u kunt het pakket retour sturen met de pakketdienst van uw keuze naar het volgende adres:
DH17 Dranken Speciaalzaak
Olympialaan 2
4625 CT Bergen op Zoom
  • Binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw retourzending ontvangt u van ons het geld van uw retourzending op uw bankrekening.
  • Voor vragen over de retourprocedure mag u altijd contact met ons opnemen!

KLACHTEN

Indien u een klacht heeft over de levering, de afhandeling van uw bestelling of een bepaald product maakt u ons dit dan kenbaar via email. DH17 zal elke binnengekomen klacht binnen 2 werkdagen beantwoorden via email en er alles aan doen deze klacht naar tevredenheid op te lossen!